Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen over STORAGE A2
We hebben geprobeerd antwoord te geven op uw veelgestelde vragen. Mocht uw vraag hier niet tussen staan, neem dan contact met ons op. We helpen u graag verder.
Wat zijn jullie openingstijden?
Wij zijn 365 dagen per jaar geopend van 06.00 tot 23.00 uur. Met het persoonlijke toegangssysteem heb jij toegang tot onze goed beveiligde vestiging in Zaltbommel. Onze vestiging heeft geen receptie zodat wij zo goedkoop mogelijk onze opslagdiensten kunnen aanbieden.
Hoe kan ik een opslagbox huren?
Via de website STORAGE A2 huur je makkelijk een opslagbox. Druk op de button ‘huur een box”, kies uw box uit door op het nummer te drukken. Vul uw gegevens zo compleet mogelijk in. Alles wordt digitaal geregeld. Het contract kan je digitaal ondertekenen. Zodra wij het ondertekende contract hebben ontvangen en de eerste betaling is voldaan (via IDEAL), krijg je van ons een persoonlijke toegangsinstructie per email toegestuurd. Hiermee heb je toegang tot de opslag en jouw persoonlijke box!
Moet ik persoonlijk langskomen om te huren?
Nee, alles wordt digitaal geregeld. Het contract kan je digitaal ondertekenen en terugsturen. Zodra wij het ondertekende contract hebben ontvangen en de eerste betaling is voldaan (via IDEAL), krijg je van ons een persoonlijke toegangsinstructie per email toegestuurd. Hiermee heb je toegang tot de opslag en jouw persoonlijke box!
Heb je vragen? Neem contact met ons op via:
Email: info@storagea2.nl Bellen: 0418 745664
Hoe kan ik Storage A2 bereiken?
Bereken hier uw route naar Storage A2 of klik op onderstaande plaatje: We zijn goed bereikbaar oa. vanuit onderstaande plaatsen: Kerkdriel Bommelerwaard Culemborg Geldermalsen Leerdam Waardenburg Brakel
Veel gestelde vragen betalen/facturatie
Hoe werkt het betalen?
De eerste betaling gaat via Ideal, de volgende betalingen gaan via automatische incasso. De facturen kunt u terugvinden in uw acount.
Kan ik betalen met credit card?
Nee
Kan ik een andere datum instellen voor de automatische incasso?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. De datum waarin het contract in gaat (eerste huurdag) is de datum waarop het geld wordt geïncasseerd.
Kan ik een overzicht krijgen van al mijn facturen?
U kunt een overzicht terugvinden in uw account.
Kan ik mijn contract overdragen aan iemand anders?
Dat kan alleen als u uw contract opzegt en opnieuw een contract opent onder de andere naam, de sleutel kunt u dan zelf overdragen.
Kan ik mijn rekeningnummer wijzigen voor de automatische incasso?
Stuur een mail naar info@storagea2.nl, dan passen wij dat aan.
Kan ik ook op een andere manier betalen dan met IDEAL?
Nee
Veelgestelde vragen over beveiliging/verzekering
Wat houd beveiligde opslag in?
Onze opslag is goed beveiligd en wordt 24/7 bewaakt met beveiligingscamera’s en alamopvolging. Alleen de huurder van de opslagbox heeft toegang tot opslag middels de persoonlijke pin code. De opslagbox wordt afgesloten met een slot waarvan alleen jij de sleutel hebt.
Hoe sluit ik mijn opslagbox af?
Je bent verplicht de opslagbox af te sluiten met beschikbare slot die je in de box vindt. Schuif met de deur grendel het slot dicht en stop je slot erin en draai het slot dicht. Wij verkopen sloten voor € 14,96 per stuk, die je daarna mag houden.
Ik ben de sleutel van mijn slot kwijt, wat nu?
Wij kunnen het slot eventueel voor je openknippen tegen betaling. Neem contact op via ons telefoonnummer voor meer informatie. Je kan een nieuw slot kopen voor € 14,96.
Zijn mijn spullen verzekerd bij jullie.
Je kunt je eigen inboedelverzekering gebruiken tijdens de opslagperiode. Bij ons is dus geen extra verzekering nodig. Laat wel je verzekering weten dat je spullen ergens anders opgeslagen liggen.
Veelgestelde vragen over opzeggen
Hoe kan ik opzeggen?
Stuur ons een e-mail of druk op de button opzeggen in uw account.